King’s Bounty: Legenda: Różnice pomiędzy wersjami
Utworzył nową stronę „'''King’s Bounty: Legenda''' (ros. ''King’s Bounty: Легенда о рыцаре'', ''King’s Bounty: Legenda o rycarie''; ang. ''King’s Bounty: The Legend'') ...” |
mNie podano opisu zmian |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''King’s Bounty: Legenda''' (ros. ''King’s Bounty: Легенда о рыцаре'', ''King’s Bounty: Legenda o rycarie''; ang. ''King’s Bounty: The Legend'') – strategiczna gra turowa wyprodukowana przez rosyjskie studio Katauri Interactive, przeznaczona na komputery osobiste. W Polsce wydana przez [[Cenega|Cenegę]] 24 października [[2008]] roku. Rok później doczekała się kontynuacji, ''[[King's Bounty: Wojownicza księżniczka]]''. | '''King’s Bounty: Legenda''' (ros. ''King’s Bounty: Легенда о рыцаре'', ''King’s Bounty: Legenda o rycarie''; ang. ''King’s Bounty: The Legend'') – strategiczna gra turowa wyprodukowana przez rosyjskie studio Katauri Interactive, przeznaczona na komputery osobiste. W Polsce wydana przez [[Cenega|Cenegę]] 24 października [[2008]] roku. Rok później doczekała się kontynuacji, ''[[King's Bounty: Wojownicza księżniczka]]''. | ||
== Opis == | |||
''King’s Bounty: The Legend'' (wcześniej Battle Lord) to stosunkowo rozbudowany tytuł, który łączy w sobie wiele różnych gatunków gier, choć na pierwszy plan wysuwają się elementy strategiczne i cRPG. Produkcja ta pod wieloma względami przypomina kultową sagę Heroes of Might & Magic. W szczególności widać to na przykładzie rozwoju głównej postaci, a także przebiegu kolejnych potyczek. Są one bowiem rozgrywane w trybie turowym, na dodatek na planszy, która podzielona została na kilkadziesiąt heksów. | |||
Akcja opisywanej gry osadzona została w typowej dla tego gatunku krainie fantasy. W trakcie zabawy ważną rolę odgrywa zaprezentowany przez producentów wątek fabularny. Niezwykle istotne są również wykonywane przez sterowaną postać questy. Podobnie jak w wielu klasycznych cRPG-ach, można podzielić je na podstawowe oraz dodatkowe. Te pierwsze są oczywiście obowiązkowe. Jeszcze przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki gracz musi utworzyć własną postać. W tym przypadku należy wybrać pomiędzy trzema dostępnymi bohaterami – wojownikiem, paladynem lub magiem. Decyzja ta odgrywa oczywiście bardzo istotną rolę. Wpływa bowiem nie tylko na styl zabawy, ale i sposób rozwoju poszczególnych umiejętności danej postaci. | |||
<small>Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=7300</small> | |||
== Wersja polska == | == Wersja polska == | ||
''' | '''Głosu użyczył''': | ||
* [[Włodzimierz Bednarski]] – '''Narrator''' | * [[Włodzimierz Bednarski]] – '''Narrator''' | ||
Wersja z 19:17, 6 sty 2016
King’s Bounty: Legenda (ros. King’s Bounty: Легенда о рыцаре, King’s Bounty: Legenda o rycarie; ang. King’s Bounty: The Legend) – strategiczna gra turowa wyprodukowana przez rosyjskie studio Katauri Interactive, przeznaczona na komputery osobiste. W Polsce wydana przez Cenegę 24 października 2008 roku. Rok później doczekała się kontynuacji, King's Bounty: Wojownicza księżniczka.
Opis
King’s Bounty: The Legend (wcześniej Battle Lord) to stosunkowo rozbudowany tytuł, który łączy w sobie wiele różnych gatunków gier, choć na pierwszy plan wysuwają się elementy strategiczne i cRPG. Produkcja ta pod wieloma względami przypomina kultową sagę Heroes of Might & Magic. W szczególności widać to na przykładzie rozwoju głównej postaci, a także przebiegu kolejnych potyczek. Są one bowiem rozgrywane w trybie turowym, na dodatek na planszy, która podzielona została na kilkadziesiąt heksów.
Akcja opisywanej gry osadzona została w typowej dla tego gatunku krainie fantasy. W trakcie zabawy ważną rolę odgrywa zaprezentowany przez producentów wątek fabularny. Niezwykle istotne są również wykonywane przez sterowaną postać questy. Podobnie jak w wielu klasycznych cRPG-ach, można podzielić je na podstawowe oraz dodatkowe. Te pierwsze są oczywiście obowiązkowe. Jeszcze przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki gracz musi utworzyć własną postać. W tym przypadku należy wybrać pomiędzy trzema dostępnymi bohaterami – wojownikiem, paladynem lub magiem. Decyzja ta odgrywa oczywiście bardzo istotną rolę. Wpływa bowiem nie tylko na styl zabawy, ale i sposób rozwoju poszczególnych umiejętności danej postaci.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=7300
Wersja polska
Głosu użyczył:
- Włodzimierz Bednarski – Narrator
Linki zewnętrzne
- King’s Bounty: Legenda w polskiej Wikipedii