Chicago 1930
Chicago 1930 – strategiczna gra komputerowa z 2003 roku wyprodukowana przez firmę Spellbound. W Polsce wydana przez CD Projekt 18 marca 2004 roku.
O grze
Gra opowiada o rozwoju mafii w czasach prohibicji. Możemy opowiedzieć się zarówno po stronie agentów FBI jak i mafii Falcone. Grając w trybie gangsterskim naszym zadaniem jest z początku walka z rywalizującą rodziną O'Neill, a w późniejszym okresie z agentami FBI. Oba etapy się dopełniają, a pełna fabuła gry wymaga wykonania najpierw trybu gangsterskiego, a następnie trybu FBI. Fabuła gry toczy się wokół mafii rodziny Falcone z rodziną O'Neill, walką policji z mafią oraz okradaniem Dona Falcone przez tajemniczego "Barona".
Opis pochodzi z Wikipedii
Wersja polska
Pryncypał wdrożeniowy: Paweł Składanowski
Naczelnik roboczy: Paweł Ziajka
Konwerter językowy: Agnieszka Weseli-Ginter
Chochlik redakcyjny: Aleksandra Cwalina
Odgłosy: STUDIO T-REX
Reżyseria: Agnieszka Zwolińska
Mowy użyczyli:
- Borys Szyc – Edward Nash
- Andrzej Tomecki – Jack Beretto
- Adam Bauman –
- Sierżant Williams,
- Grywalne postacie
- Jarosław Boberek –
- Don Falcone,
- Grywalne postacie
- Dominika Kluźniak
- Łukasz Lewandowski –
- Grywalne postacie,
- Głosy poboczne
- Tomasz Marzecki –
- Hank O'Neil,
- Głosy bandytów
- Mieczysław Morański –
- Głosy bandytów,
- Głosy policjantów
- Przemysław Nikiel –
- Grywalne postacie,
- Głosy bandytów
- Paweł Szczesny –
- Lokaj,
- Głosy gości hotelu,
- Głosy policjantów,
- Głosy poboczne
- Brygida Turowska – Żona prokuratora Dougherty'ego
- Krzysztof Zakrzewski –
- Grywalne postacie,
- Głosy bandytów,
- Głosy policjantów
Plenipotent do spraw betatestów: Michał Cegiełka
Poszukiwacze zaginionych bugów:
- Michał Cegiełka,
- Michał Wachowiak,
- Michał Zakrzewski
Implementator: Paweł Czoppa
Nadszyszkownik produkcji: Michał Bakuliński
Skrybowie DTP: Robert Dąbrowski
Marketing:
- Aleksandra Cwalina,
- Anna Gidyńska
Linki zewnętrzne
- Chicago 1930 w polskiej Wikipedii