I.G.I.-2: Covert Strike: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Przejdź do nawigacjiPrzejdź do wyszukiwania
(Dodanie kategorii.)
m
 
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
'''I.G.I.-2: Covert Strike''' – gra akcji FPS stworzona przez norweską firmę Interloop Studios, wydana w Polsce przez [[Cdp.pl|CD Projekt]] 9 kwietnia [[2003]] r.
{{Gra
|tytuł=I.G.I.-2: Covert Strike
|plakat=IGI2.jpg
|gatunek=first-person shooter
|producent=Interloop Studios
|wydawca=Codemasters
|dystrybutor=[[CDP|CD Projekt]]
|rok=2002
|data premiery=9 kwietnia [[2003]]
|platformy={{Platforma|PC}}
}}'''I.G.I.-2: Covert Strike''' – gra akcji FPS stworzona przez norweską firmę Interloop Studios, wydana w Polsce przez [[CDP|CD Projekt]] 9 kwietnia [[2003]] r.


== Fabuła ==
== Fabuła ==
I.G.I.2: Covert Strike to sequel znanej gry akcji FPS - Project I.G.I. stworzonej przez norweską firmę Interloop Studios. Akcja gry utrzymana jest w podobnym do części pierwszej charakterze. Gracze ponownie stają się byłym żołnierzem sił specjalnych SAS, Davidem Jones’em, który jako członek organizacji I.G.I. samotnie wykonuje szereg tajnych misji składających się na trzy połączone kampanie umiejscowione w Rosji, Libii i Chinach.
I.G.I.2: Covert Strike to sequel znanej gry akcji FPS - Project I.G.I. stworzonej przez norweską firmę Interloop Studios. Akcja gry utrzymana jest w podobnym do części pierwszej charakterze. Gracze ponownie stają się byłym żołnierzem sił specjalnych SAS, Davidem Jones’em, który jako członek organizacji I.G.I. samotnie wykonuje szereg tajnych misji składających się na trzy połączone kampanie umiejscowione w Rosji, Libii i Chinach.
Twórcy poprawili AI komputerowych przeciwników, wrogie oddziały wykorzystują rzeczywistą taktykę walki stosowaną przez współczesne armie i działają w sposób zorganizowany. Znacznie poszerzono asortyment dostępnej broni. Gracze otrzymują do dyspozycji różnego rodzaju pistolety, strzelby, karabiny oraz wyrzutnie rakiet. Trójwymiarowy świat gry wykonany został przy użyciu zmodyfikowanej wersji poprzedniego silnika, dzięki czemu I.G.I.2 bardzo wiernie odtwarza otoczenie oraz zróżnicowane warunki atmosferyczne. Gra posiada specjalny tryb multiplayer pozwalający na rozgrywki drużynowe.
Twórcy poprawili AI komputerowych przeciwników, wrogie oddziały wykorzystują rzeczywistą taktykę walki stosowaną przez współczesne armie i działają w sposób zorganizowany. Znacznie poszerzono asortyment dostępnej broni. Gracze otrzymują do dyspozycji różnego rodzaju pistolety, strzelby, karabiny oraz wyrzutnie rakiet. Trójwymiarowy świat gry wykonany został przy użyciu zmodyfikowanej wersji poprzedniego silnika, dzięki czemu I.G.I.2 bardzo wiernie odtwarza otoczenie oraz zróżnicowane warunki atmosferyczne. Gra posiada specjalny tryb multiplayer pozwalający na rozgrywki drużynowe.
Linia 55: Linia 64:
== Linki zewnętrzne ==
== Linki zewnętrzne ==
* {{Wikipedia|IGI 2: Covert Strike|''I.G.I.-2: Covert Strike''}}
* {{Wikipedia|IGI 2: Covert Strike|''I.G.I.-2: Covert Strike''}}
* {{dubscore|gra|260}}


[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]]

Aktualna wersja na dzień 22:17, 25 lut 2020

I.G.I.-2: Covert Strike

IGI2.jpg
Gatunek first-person shooter
Producent Interloop Studios
Wydawca Codemasters
Dystrybutor CD Projekt
Rok produkcji 2002
Premiera dubbingu 9 kwietnia 2003
Platformy z dubbingiem PC

I.G.I.-2: Covert Strike – gra akcji FPS stworzona przez norweską firmę Interloop Studios, wydana w Polsce przez CD Projekt 9 kwietnia 2003 r.

Fabuła

I.G.I.2: Covert Strike to sequel znanej gry akcji FPS - Project I.G.I. stworzonej przez norweską firmę Interloop Studios. Akcja gry utrzymana jest w podobnym do części pierwszej charakterze. Gracze ponownie stają się byłym żołnierzem sił specjalnych SAS, Davidem Jones’em, który jako członek organizacji I.G.I. samotnie wykonuje szereg tajnych misji składających się na trzy połączone kampanie umiejscowione w Rosji, Libii i Chinach. Twórcy poprawili AI komputerowych przeciwników, wrogie oddziały wykorzystują rzeczywistą taktykę walki stosowaną przez współczesne armie i działają w sposób zorganizowany. Znacznie poszerzono asortyment dostępnej broni. Gracze otrzymują do dyspozycji różnego rodzaju pistolety, strzelby, karabiny oraz wyrzutnie rakiet. Trójwymiarowy świat gry wykonany został przy użyciu zmodyfikowanej wersji poprzedniego silnika, dzięki czemu I.G.I.2 bardzo wiernie odtwarza otoczenie oraz zróżnicowane warunki atmosferyczne. Gra posiada specjalny tryb multiplayer pozwalający na rozgrywki drużynowe.

Źródło: [1]

Wersja polska

Pryncypał wdrożeniowy: Paweł Składanowski
Naczelnik roboczy: Paweł Ziajka
Konwerterzy językowi:

Chochlik redakcyjny: Aleksandra Cwalina
Odgłosy: START INTERNATIONAL POLSKA
Udział wzięli:

oraz:

Plenipotent do spraw betatestów: Michał Cegiełka
Poszukiwacze bugów:

  • Michał Cichy,
  • Jarosław Orzeszek,
  • Paweł Ziajka

Implementator: Krzysztof Wojdon
DTP:

  • Robert Dąbrowski,
  • Agencja Mediowa deSignet – Przemysław Jeż

Asystent DTP: Paula Duliniec
Organizacja produkcji:

  • Michał Bakuliński,
  • Magdalena Justyna

Marketing:

  • Marcin Marzęcki,
  • Krzysztof Szulc,
  • Mariusz Duda,
  • Farida Saffarini,
  • Paweł Kozierkiewicz

Linki zewnętrzne