Everybody’s Gone to the Rapture: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
Sharmat (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
 
Linia 5: Linia 5:
|producent=The Chinese Room
|producent=The Chinese Room
|wydawca=Sony Computer Entertainment  
|wydawca=Sony Computer Entertainment  
|dystrybutor=[[Sony Interactive Entertainment Polska|Sony Computer Entertainment Polska]] / Steam
|dystrybutor=[[Sony Interactive Entertainment Polska|SCE Polska]] <small>({{Platforma|PS4}})</small><br />PlayStation PC LLC <small>({{Platforma|PC}})</small>
|rok=2015
|rok=2015
|data premiery=11 sierpnia [[2015]]
|data premiery=11 sierpnia [[2015]]

Aktualna wersja na dzień 19:31, 23 wrz 2022

Tytuł Everybody’s Gone to the Rapture
Gatunek przygodowa
Producent The Chinese Room
Wydawca Sony Computer Entertainment
Dystrybutor SCE Polska (PS4)
PlayStation PC LLC (PC)
Rok produkcji 2015
Premiera dubbingu 11 sierpnia 2015
Platformy z dubbingiem PS4, PC

Everybody’s Gone to the Rapture – przeznaczona na konsolę PlayStation 4 przygodowa gra wideo stworzona przez studio The Chinese Room. W Polsce wydana przez Sony Computer Entertainment Polska 11 sierpnia 2015 roku.

Fabuła

Produkcja opowiada historię cichej apokalipsy. Akcja toczy się w trakcie ostatniego dnia końca świata w niewielkiej wiosce zlokalizowanej na terenie brytyjskiego hrabstwa Shropshire. Całość koncentruje się na przedstawieniu intrygującej opowieści, a sercem rozgrywki są interakcje z otoczeniem i postaciami. Gracze mają pełną swobodę działania, ale jednocześnie fabuła nie jest kształtowana jedynie przez ich działania. Zamiast tego wirtualny świat zamieszkuje sześć innych postaci, które pozostawione w spokoju będą żyły własnym życiem. Jedną z głównych atrakcji jest wchodzenie w interakcje z tymi bohaterami i wpływanie na ich działania.

Struktura świata jest w pełni otwarta. Mapa jest na tyle duża, że spacer z jednego jej końca na drugi zajmuje około 20 minut. Jednocześnie gracz na eksplorację zawsze otrzymuje jedynie godzinę. Po niej gra ulega zakończeniu, a to, co w ciągu tych 60 minut zobaczymy i zrobimy staje się naszą własną historią. Całość została zaprojektowana tak, aby można ją było przechodzić wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe elementy. Warto dodać, że pomimo położenia nacisku na fabułę środowisko gry oferuje sporą interaktywność i pozwala m.in. na otwieranie wszystkich drzwi i manipulowanie każdym obiektem, a dotarcie do niektórych lokacji wymaga sporego wysiłku.
Źródło: GRY-Online.pl

Wersja polska

Udźwiękowienie wersji polskiej: START INTERNATIONAL POLSKA
Reżyseria: Maciej Kowalski
Udział wzięli:

i inni

Linki zewnętrzne