League of Legends: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
Porfirion (dyskusja | edycje)
Linia 185: Linia 185:
* [[Marta Markowicz-Dziarkowska]] – '''Poppy''' <small>(nowy głos)</small>
* [[Marta Markowicz-Dziarkowska]] – '''Poppy''' <small>(nowy głos)</small>
* [[Marta Wardyńska]] – '''Senna'''
* [[Marta Wardyńska]] – '''Senna'''
* [[Mateusz Łasowski]] – '''Volibear''' <small>(nowy głos)</small>
* [[Mateusz Weber]] – '''Kayn'''
* [[Mateusz Weber]] – '''Kayn'''
* [[Michał Konarski]] – '''Thresh'''
* [[Michał Konarski]] – '''Thresh'''
Linia 204: Linia 205:
** '''Skarner''',
** '''Skarner''',
** '''Tryndamere Gragas''',
** '''Tryndamere Gragas''',
** '''Tryndamere z Demonicznym Mieczem'''
** '''Tryndamere z Demonicznym Mieczem''',
* [[Mirosław Wieprzewski]] – '''Volibear Ziggs'''
** '''Volibear''' <small>(stary głos)</small>
* [[Mirosław Wieprzewski]] – '''Ziggs'''
* [[Mirosław Zbrojewicz]] – '''Nautilus'''
* [[Mirosław Zbrojewicz]] – '''Nautilus'''
* [[Monika Kwiatkowska]] – '''Vi'''
* [[Monika Kwiatkowska]] – '''Vi'''

Wersja z 18:53, 13 maj 2020

Tytuł League of Legends
Gatunek sieciowa
Producent Riot Games
Wydawca Riot Games
Dystrybutor Riot Games
Rok produkcji 2009
Premiera dubbingu 26 czerwca 2011
Platformy z dubbingiem PC

League of Legends (w skrócie LoL, 2009) – sieciowa gra komputerowa z gatunku multiplayer online battle arena. Polska wersja beta pojawiła się na początku 2011 roku, oficjalnie została dodana w patch v. 1.0.0.122, 26 czerwca 2011 roku.

Fabuła

League of Legends, produkcja studia Riot Games, to sieciowa gra typu MOBA (massive online battle arena) – oparta na zmodyfikowanej mechanice znanej mapy do Warcrafta III – Defence of the Ancients. Akcja gry ma miejsce w typowym świecie fantasy, zwanym Valoran. Była to kraina od wielu lat ogarnięta wojną, jednak pewnego dnia skłócone państwa postanowiły, że od teraz będą rozwiązywać swoje konflikty w inny sposób. Wybrani przedstawiciele każdej z nacji utworzą tytułową League of Legends, a następnie odesłani zostaną na areny, gdzie zmierzą się z drużynami przeciwników. W ten sposób wszelkie spory międzynarodowe są rozwiązywane w małych pojedynkach, a nie w wyniszczających globalnych wojnach.

Źródło: GRY On-Line

Wersja polska

Udźwiękowienie wersji polskiej: STUDIO PRL
Reżyseria: Dariusz Błażejewski, Michał Konarski, Jakub Kamieński, Bartosz Wesołowski, Maksymilian Bogumił
Realizacja dźwięku: Aleksander Cherczyński, Kamil Sołdacki, Dawid Pietruszka
Udział wzięli:

Linki zewnętrzne