League of Legends: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
Linia 160: Linia 160:
** '''Kog’Maw''',
** '''Kog’Maw''',
** '''Twisted Fate'''
** '''Twisted Fate'''
* [[Karolina Bacia]] – '''Vex'''
* [[Karolina Gibowska]] – '''Kai’Sa'''
* [[Karolina Gibowska]] – '''Kai’Sa'''
* [[Karolina Kalina-Bulcewicz]] – '''Quinn'''
* [[Karolina Kalina-Bulcewicz]] – '''Quinn'''

Wersja z 15:20, 10 wrz 2021

Tytuł League of Legends
Gatunek sieciowa
Producent Riot Games
Wydawca Riot Games
Dystrybutor Riot Games
Rok produkcji 2009
Premiera dubbingu 26 czerwca 2011
Platformy z dubbingiem PC

League of Legends (w skrócie LoL, 2009) – sieciowa gra komputerowa z gatunku multiplayer online battle arena. Polska wersja językowa w formie bety pojawiła się na początku 2011 roku, oficjalnie została dodana w patchu v. 1.0.0.122 26 czerwca 2011 roku.

Fabuła

League of Legends, produkcja studia Riot Games, to sieciowa gra typu MOBA (massive online battle arena) – oparta na zmodyfikowanej mechanice znanej mapy do Warcrafta III – Defence of the Ancients. Akcja gry ma miejsce w typowym świecie fantasy, zwanym Valoran. Była to kraina od wielu lat ogarnięta wojną, jednak pewnego dnia skłócone państwa postanowiły, że od teraz będą rozwiązywać swoje konflikty w inny sposób. Wybrani przedstawiciele każdej z nacji utworzą tytułową League of Legends, a następnie odesłani zostaną na areny, gdzie zmierzą się z drużynami przeciwników. W ten sposób wszelkie spory międzynarodowe są rozwiązywane w małych pojedynkach, a nie w wyniszczających globalnych wojnach.

Źródło: GRY On-Line

Wersja polska

Udźwiękowienie wersji polskiej: STUDIO PRL, ROBOTO SOUND, FILM FACTORY STUDIO
Reżyseria: Dariusz Błażejewski, Michał Konarski, Jakub Kamieński, Bartosz Wesołowski, Maksymilian Bogumił
Realizacja dźwięku: Aleksander Cherczyński, Kamil Sołdacki, Dawid Pietruszka
Udział wzięli:

Linki zewnętrzne