Świątynia pierwotnego zła: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
Porfirion (dyskusja | edycje)
m małe uzupełnienia
Porfirion (dyskusja | edycje)
m małe uzupełnienie - dzięki dla BuregoZenka za pomoc/potwierdzenie
Linia 52: Linia 52:
* [[Beata Jankowska-Tzimas|Beata Jankowska]] – '''Riana'''
* [[Beata Jankowska-Tzimas|Beata Jankowska]] – '''Riana'''
* [[Elżbieta Jędrzejewska]] – '''Soundset - pobożny'''
* [[Elżbieta Jędrzejewska]] – '''Soundset - pobożny'''
* [[Ewa Kania]]
* [[Ewa Kania]] – '''Kella'''
* [[Jacek Kawalec]]
* [[Jacek Kawalec]] – '''Sargen'''
* [[Michał Konarski]] – '''Rufus'''
* [[Michał Konarski]] – '''Rufus'''
* [[Jacek Kopczyński]] – '''Otis'''
* [[Jacek Kopczyński]] – '''Otis'''
Linia 111: Linia 111:
** '''Strażnik Balor''',
** '''Strażnik Balor''',
** '''Iuz'''
** '''Iuz'''
* [[Leszek Zduń]] – '''Raimol'''
* [[Leszek Zduń]] –
** '''Raimol''',
** '''Jaer'''
'''oraz''':
'''oraz''':
* [[Krzysztof Banaszyk]] – '''Kanonik Terjon'''
* [[Krzysztof Banaszyk]] – '''Kanonik Terjon'''
* [[Jacek Bończyk]] – '''Spugnoir'''
* [[Jacek Bończyk]] – '''Spugnoir'''
* [[Sławomir Pacek]] – '''Elmo'''
* [[Sławomir Pacek]] – '''Elmo'''
* [[Krzysztof Szczerbiński]] – '''Ted'''
* [[Paweł Szczesny]] – '''Soundset - arogancki'''
* [[Paweł Szczesny]] – '''Soundset - arogancki'''
* [[Janusz Zadura]] – '''Soundset - zadowolony oszust'''
* [[Janusz Zadura]] – '''Soundset - zadowolony oszust'''

Wersja z 14:38, 28 maj 2016

Świątynia pierwotnego zła (oryg. The Temple of Elemental Evil) – przeznaczona na komputery osobiste gra cRPG stworzona przez studio Troika Games, w Polsce wydana przez CD Projekt 19 lutego 2004 roku.

Fabuła

Świątynia pierwotnego zła to rozbudowana gra fabularna oparta się na systemie Dungeons & Dragons w wersji 3.5 i stworzona przez znane każdemu miłośnikowi cRPG studio Troika Games. Fabuła gry przenosi nas do krainy Flanaess, opanowanej przez mroczny kult wyznający zło w jego najczystszej postaci. Przygoda rozpoczyna się w momencie, gdy drużyna gracza przybywa do wioski Hommlet, w pobliżu której znajduje się świątynia wyznawców zła.

To, jak zacznie się gra i w jakim kierunku potoczą się dalsze wydarzenia, będzie uzależnione od tego, czy nasza drużyna ma charter zły, dobry, neutralny, chaotyczny itd. W zależności od tego czekają nas także różne zakończenia. Jeszcze w żadnej grze RPG przebieg przygody nie był tak bardzo uzależniony od charakteru wybranej przez gracza postaci!
Źródło: CD Projekt

Wersja polska

Pryncypał wdrożeniowy: Paweł Składanowski
Naczelnik roboczy: Paweł Ziajka
Konwerterzy językowi:

Chochlik redakcyjny: Aleksandra Cwalina
Implementator: Paweł Czoppa
Odgłosy: START INTERNATIONAL POLSKA
Reżyseria: Paweł Araszkiewicz
Mowy użyczyli:

oraz:

Konsultacja:

  • Paweł Dembowski,
  • Jakub Janusz,
  • Przemysław Szkodziński

Plenipotent do spraw betatestów: Michał Cegiełka
Poszukiwacze zaginionych bugów:

  • Adam Bliczewski,
  • Mariusz Bogdziel,
  • Dariusz Centkowski,
  • Piotr Deja,
  • Paweł Dembowski,
  • Jakub Janusz,
  • Marek Krępuła,
  • Przemysław Szkodziński

Skrybowie DTP:

  • Robert Dąbrowski,
  • Jarosław Wasilewski

Nadszyszkownik produkcji: Michał Bakuliński
Marketing:

  • Marcin Marzęcki,
  • Krzysztof Szulc,
  • Paweł Jawor

Linki zewnętrzne