Tom Clancy’s H.A.W.X. 2: Różnice pomiędzy wersjami
mNie podano opisu zmian |
m Przywrócenie Zenkowego układu, robionego zapewne na podstawie creditsów z gry, moje było tłumaczeniem z mobygames. |
||
Linia 6: | Linia 6: | ||
== Wersja polska == | == Wersja polska == | ||
''' | '''Menedżer projektu''': Bartosz Lewandowski <br /> | ||
''' | '''Tłumaczenie''': ROBOTO TRANSLATION – Piotr Grocholski, Tomasz Piątkowski, Bartosz Lewandowski, Krzysztof Karabin <br /> | ||
''' | '''Nagranie dialogów''': [[Start International Polska|START INTERNATIONAL POLSKA]] <br /> | ||
'''Reżyseria''': [[Maciej Kowalski]]<br /> | '''Reżyseria''': [[Maciej Kowalski]] <br /> | ||
''' | '''Udział wzięli''': | ||
* [[Krzysztof Banaszyk]] – '''Crenshaw''' | * [[Krzysztof Banaszyk]] – '''Crenshaw''' | ||
* [[Piotr Bąk]] | |||
* [[Izabella Bukowska-Chądzyńska]] – '''Walters''' | * [[Izabella Bukowska-Chądzyńska]] – '''Walters''' | ||
* [[Andrzej Chudy]] | * [[Andrzej Chudy]] | ||
* [[Grzegorz Drojewski]] | * [[Grzegorz Drojewski]] | ||
* [[Mikołaj Klimek]] | * [[Mikołaj Klimek]] | ||
* [[Zbigniew Konopka]] – '''Wasilij Morgunow''' | |||
* [[Jacek Kopczyński]] | * [[Jacek Kopczyński]] | ||
* [[Jan Kulczycki]] – '''Denisow''' | |||
* [[Wojciech Machnicki]] | * [[Wojciech Machnicki]] | ||
* [[Dariusz Odija]] – '''Simms''' | |||
* [[Grzegorz Pawlak]] – '''Gates''' | |||
* [[Miłogost Reczek]] | * [[Miłogost Reczek]] | ||
* [[Zbigniew Suszyński]] | * [[Zbigniew Suszyński]] | ||
* [[Paweł Szczesny]] | * [[Paweł Szczesny]] | ||
* [[Robert Tondera]] | * [[Robert Tondera]] | ||
* [[Krzysztof Zakrzewski]] – '''Draczew''' | |||
'''Realizacja dźwięku''': [[Paweł Tymosiak]], [[Piotr Tymosiak]] <br /> | |||
'''Kierownictwo produkcji''': [[Elżbieta Araszkiewicz]] <br /> | |||
'''Testy''': Grzegorz Stefański, Michał Zygmuntowicz, Paweł Krawczuk <br /> | |||
== Linki zewnętrzne == | |||
* {{Wikipedia}} | |||
[[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]] | [[Kategoria:Gry komputerowe i wideo]] |
Wersja z 21:48, 2 lip 2015
Tom Clancy’s H.A.W.X. 2 – zręcznościowa gra akcji stworzona przez Ubisoft Studios. W Polsce wydana przez Ubisoft 3 września 2010 roku na Xboksa 360, 10 września na PlayStation 3 i 12 listopada na komputery osobiste.
Fabuła
Fabuła H.A.W.X. 2 obraca się wokół trzech głowic nuklearnych wykradzionych przez separatystów z arsenału Rosji oraz dokonanego przez nich puczu wiążącego się z przejęciem władzy przez ultranacjonalistów. Wcielamy się kolejno w trzech pilotów reprezentujących różne strony tego konfliktu. Najwięcej czasu spędzamy w skórze Amerykanina pilotując samoloty takie jak A-10, F-15, F-16, F-18 czy niewidocznego dla radarów F-22. Jako Rosjanin zasiadamy w kokpitach Su-27 czy MiG-29, a grając żołnierzem lotnictwa brytyjskiego sterujemy Harrierem i Eurofighterem. W trakcie kampanii mamy od początku dostęp tylko do niektórych samolotów i by mieć możliwość wykorzystania bardziej zaawansowanych maszyn, musimy je sobie kupić za specjalne tokeny, przyznawane za zdobyte w trakcie zabawy punkty doświadczenia.
Źródło: GRY-Online.pl
Wersja polska
Menedżer projektu: Bartosz Lewandowski
Tłumaczenie: ROBOTO TRANSLATION – Piotr Grocholski, Tomasz Piątkowski, Bartosz Lewandowski, Krzysztof Karabin
Nagranie dialogów: START INTERNATIONAL POLSKA
Reżyseria: Maciej Kowalski
Udział wzięli:
- Krzysztof Banaszyk – Crenshaw
- Piotr Bąk
- Izabella Bukowska-Chądzyńska – Walters
- Andrzej Chudy
- Grzegorz Drojewski
- Mikołaj Klimek
- Zbigniew Konopka – Wasilij Morgunow
- Jacek Kopczyński
- Jan Kulczycki – Denisow
- Wojciech Machnicki
- Dariusz Odija – Simms
- Grzegorz Pawlak – Gates
- Miłogost Reczek
- Zbigniew Suszyński
- Paweł Szczesny
- Robert Tondera
- Krzysztof Zakrzewski – Draczew
Realizacja dźwięku: Paweł Tymosiak, Piotr Tymosiak
Kierownictwo produkcji: Elżbieta Araszkiewicz
Testy: Grzegorz Stefański, Michał Zygmuntowicz, Paweł Krawczuk
Linki zewnętrzne
- Tom Clancy’s H.A.W.X. 2 w polskiej Wikipedii