Everybody’s Gone to the Rapture: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
m Na podstawie wywiadu: https://www.youtube.com/watch?v=gqigLy9XY-U (od 14:28)
Linia 8: Linia 8:


== Wersja polska ==
== Wersja polska ==
<!--'''Wersja polska''': [[Studio PRL|STUDIO PRL]] <br />-->
'''Udźwiękowienie wersji polskiej''': [[Start International Polska|START INTERNATIONAL POLSKA]]<br />
'''Reżyseria''': [[Maciej Kowalski]]<br />
'''Udział wzięli''':
'''Udział wzięli''':
* [[Jacek Kopczyński]] – '''Jeremy Wheeler'''
* [[Jacek Kopczyński]] – '''Jeremy Wheeler'''
Linia 31: Linia 32:
** '''Terry Fletcher'''<!--  
** '''Terry Fletcher'''<!--  
* [[Zofia Zborowska]] – '''Amanda Mason'''-->
* [[Zofia Zborowska]] – '''Amanda Mason'''-->
* [[Jan Kulczycki]] – '''Frank Appleton'''<!--
* [[Jan Kulczycki]] – '''Frank Appleton'''
* [[Włodzimierz Press]]
* [[Jakub Szydłowski]] -->
i inni
i inni
== Linki zewnętrzne ==
== Linki zewnętrzne ==

Wersja z 22:05, 3 sie 2017

Everybody’s Gone to the Rapture – przeznaczona na konsolę PlayStation 4 przygodowa gra wideo stworzona przez studio The Chinese Room. W Polsce wydana przez Sony Computer Entertainment Polska 11 sierpnia 2015 roku.

Fabuła

Produkcja opowiada historię cichej apokalipsy. Akcja toczy się w trakcie ostatniego dnia końca świata w niewielkiej wiosce zlokalizowanej na terenie brytyjskiego hrabstwa Shropshire. Całość koncentruje się na przedstawieniu intrygującej opowieści, a sercem rozgrywki są interakcje z otoczeniem i postaciami. Gracze mają pełną swobodę działania, ale jednocześnie fabuła nie jest kształtowana jedynie przez ich działania. Zamiast tego wirtualny świat zamieszkuje sześć innych postaci, które pozostawione w spokoju będą żyły własnym życiem. Jedną z głównych atrakcji jest wchodzenie w interakcje z tymi bohaterami i wpływanie na ich działania.

Struktura świata jest w pełni otwarta. Mapa jest na tyle duża, że spacer z jednego jej końca na drugi zajmuje około 20 minut. Jednocześnie gracz na eksplorację zawsze otrzymuje jedynie godzinę. Po niej gra ulega zakończeniu, a to, co w ciągu tych 60 minut zobaczymy i zrobimy staje się naszą własną historią. Całość została zaprojektowana tak, aby można ją było przechodzić wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe elementy. Warto dodać, że pomimo położenia nacisku na fabułę środowisko gry oferuje sporą interaktywność i pozwala m.in. na otwieranie wszystkich drzwi i manipulowanie każdym obiektem, a dotarcie do niektórych lokacji wymaga sporego wysiłku.
Źródło: GRY-Online.pl

Wersja polska

Udźwiękowienie wersji polskiej: START INTERNATIONAL POLSKA
Reżyseria: Maciej Kowalski
Udział wzięli:

i inni

Linki zewnętrzne