Fortnite: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
OkiDoki (dyskusja | edycje)
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
Nie podano opisu zmian
Linia 1: Linia 1:
'''Fortnite''' – gra akcji z elementami survivalu stworzona przez Epic Games.
{{Gra
|tytuł=Fortnite
|plakat=Fortnite.jpg
|gatunek=akcji
|producent=Epic Games
|wydawca=WB Games
|dystrybutor=[[Cenega Poland]]
|rok=2017
|data premiery=21 lipca [[2017]]
|platformy={{Platforma|PC}}, {{Platforma|PS4}}, {{Platforma|X1}}
}}'''Fortnite''' – gra akcji z elementami survivalu stworzona przez Epic Games.


Premiera w Polsce: 21 lipca [[2017]]; dystrybucja: [[Cenega Poland|Cenega]].
Premiera w Polsce: 21 lipca [[2017]]; dystrybucja: [[Cenega Poland|Cenega]].

Wersja z 16:59, 20 paź 2019

Tytuł Fortnite
Gatunek akcji
Producent Epic Games
Wydawca WB Games
Dystrybutor Cenega Poland
Rok produkcji 2017
Premiera dubbingu 21 lipca 2017
Platformy z dubbingiem PC, PS4, X1

Fortnite – gra akcji z elementami survivalu stworzona przez Epic Games.

Premiera w Polsce: 21 lipca 2017; dystrybucja: Cenega.

Opis gry

Fortnite to trzecioosobowa gra akcji o lekkim klimacie, oparta na modelu darmowym z mikropłatnościami (free-to-play). Produkcja została stworzona przez studio Epic Games, znane przede wszystkim z kilku kultowych serii gier akcji, jak Gears of War czy Unreal, a także zaawansowanej technologii Unreal Engine.

Choć sednem zabawy jest tutaj kooperacyjny multiplayer, fabuła stanowi w miarę istotny element gry. Trafiamy do świata nawiedzanego przez przypominające zombie demony, które przybywają na ziemię z burzowych chmur widocznych nad horyzontem, wykorzystując do tego celu sieć portali. Gracze wcielają się w członków oddziałów, które mają za zadanie strzec owych bram, pilnując, by nic się przez nie nie przedarło, i starając się zamykać przejścia przy wykorzystaniu urządzenia o nazwie Atlas. Historia jest opowiadana w toku kilku kampanii, wystarczających na 10, 20 lub 50 godzin zabawy, w zależności od decyzji podjętych przed rozpoczęciem zabawy. Kampanie są podzielone na generowane losowo etapy i cechują się pewną dozą nieliniowości – jako że po każdej zaliczonej misji otrzymujemy wybór, co do tego, w jakiej części świata chcemy zająć się następną bramą.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=18976

Wersja polska

Udźwiękowienie: SOUND TROPEZ
Reżyseria: Bartosz Wesołowski
Dźwięk: Aleksandra Wyszyńska
Tłumaczenie: ALBION LOCALISATIONS
Udział wzięli:

oraz:

Linki zewnętrzne