I.G.I.-2: Covert Strike: Różnice pomiędzy wersjami
mNie podano opisu zmian |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''I.G.I.-2: Covert Strike''' – gra akcji FPS stworzona przez norweską firmę Interloop Studios, wydana w Polsce przez [[ | {{Gra | ||
|tytuł=I.G.I.-2: Covert Strike | |||
|plakat=IGI2.jpg | |||
|gatunek=first-person shooter | |||
|producent=Interloop Studios | |||
|wydawca=Codemasters | |||
|dystrybutor=[[CDP|CD Projekt]] | |||
|rok=2002 | |||
|data premiery=9 kwietnia [[2003]] | |||
|platformy={{Platforma|PC}} | |||
}}'''I.G.I.-2: Covert Strike''' – gra akcji FPS stworzona przez norweską firmę Interloop Studios, wydana w Polsce przez [[CDP|CD Projekt]] 9 kwietnia [[2003]] r. | |||
== Fabuła == | == Fabuła == | ||
I.G.I.2: Covert Strike to sequel znanej gry akcji FPS - Project I.G.I. stworzonej przez norweską firmę Interloop Studios. Akcja gry utrzymana jest w podobnym do części pierwszej charakterze. Gracze ponownie stają się byłym żołnierzem sił specjalnych SAS, Davidem Jones’em, który jako członek organizacji I.G.I. samotnie wykonuje szereg tajnych misji składających się na trzy połączone kampanie umiejscowione w Rosji, Libii i Chinach. | I.G.I.2: Covert Strike to sequel znanej gry akcji FPS - Project I.G.I. stworzonej przez norweską firmę Interloop Studios. Akcja gry utrzymana jest w podobnym do części pierwszej charakterze. Gracze ponownie stają się byłym żołnierzem sił specjalnych SAS, Davidem Jones’em, który jako członek organizacji I.G.I. samotnie wykonuje szereg tajnych misji składających się na trzy połączone kampanie umiejscowione w Rosji, Libii i Chinach. | ||
Twórcy poprawili AI komputerowych przeciwników, wrogie oddziały wykorzystują rzeczywistą taktykę walki stosowaną przez współczesne armie i działają w sposób zorganizowany. Znacznie poszerzono asortyment dostępnej broni. Gracze otrzymują do dyspozycji różnego rodzaju pistolety, strzelby, karabiny oraz wyrzutnie rakiet. Trójwymiarowy świat gry wykonany został przy użyciu zmodyfikowanej wersji poprzedniego silnika, dzięki czemu I.G.I.2 bardzo wiernie odtwarza otoczenie oraz zróżnicowane warunki atmosferyczne. Gra posiada specjalny tryb multiplayer pozwalający na rozgrywki drużynowe. | Twórcy poprawili AI komputerowych przeciwników, wrogie oddziały wykorzystują rzeczywistą taktykę walki stosowaną przez współczesne armie i działają w sposób zorganizowany. Znacznie poszerzono asortyment dostępnej broni. Gracze otrzymują do dyspozycji różnego rodzaju pistolety, strzelby, karabiny oraz wyrzutnie rakiet. Trójwymiarowy świat gry wykonany został przy użyciu zmodyfikowanej wersji poprzedniego silnika, dzięki czemu I.G.I.2 bardzo wiernie odtwarza otoczenie oraz zróżnicowane warunki atmosferyczne. Gra posiada specjalny tryb multiplayer pozwalający na rozgrywki drużynowe. |
Aktualna wersja na dzień 21:17, 25 lut 2020
Tytuł | I.G.I.-2: Covert Strike |
---|---|
Gatunek | first-person shooter |
Producent | Interloop Studios |
Wydawca | Codemasters |
Dystrybutor | CD Projekt |
Rok produkcji | 2002 |
Premiera dubbingu | 9 kwietnia 2003 |
Platformy z dubbingiem | PC |
I.G.I.-2: Covert Strike – gra akcji FPS stworzona przez norweską firmę Interloop Studios, wydana w Polsce przez CD Projekt 9 kwietnia 2003 r.
Fabuła
I.G.I.2: Covert Strike to sequel znanej gry akcji FPS - Project I.G.I. stworzonej przez norweską firmę Interloop Studios. Akcja gry utrzymana jest w podobnym do części pierwszej charakterze. Gracze ponownie stają się byłym żołnierzem sił specjalnych SAS, Davidem Jones’em, który jako członek organizacji I.G.I. samotnie wykonuje szereg tajnych misji składających się na trzy połączone kampanie umiejscowione w Rosji, Libii i Chinach. Twórcy poprawili AI komputerowych przeciwników, wrogie oddziały wykorzystują rzeczywistą taktykę walki stosowaną przez współczesne armie i działają w sposób zorganizowany. Znacznie poszerzono asortyment dostępnej broni. Gracze otrzymują do dyspozycji różnego rodzaju pistolety, strzelby, karabiny oraz wyrzutnie rakiet. Trójwymiarowy świat gry wykonany został przy użyciu zmodyfikowanej wersji poprzedniego silnika, dzięki czemu I.G.I.2 bardzo wiernie odtwarza otoczenie oraz zróżnicowane warunki atmosferyczne. Gra posiada specjalny tryb multiplayer pozwalający na rozgrywki drużynowe.
Źródło: [1]
Wersja polska
Pryncypał wdrożeniowy: Paweł Składanowski
Naczelnik roboczy: Paweł Ziajka
Konwerterzy językowi:
- Ryszard Chojnowski,
- Michał Desowski
Chochlik redakcyjny: Aleksandra Cwalina
Odgłosy: START INTERNATIONAL POLSKA
Udział wzięli:
- Jarosław Boberek – Porucznik Phillip White
- Jacek Bursztynowicz
- Jarosław Domin
- Paweł Galia – Naukowiec
- Stanisław Iżyłowski
- Michał Konarski
- Jan Kulczycki – Jones
- Marek Obertyn
- Anna Sroka – Anya
- Janusz Wituch –
- Jach Priboi,
- Przewodnik
oraz:
- Marek Bocianiak – Robert Quest
- Tomasz Marzecki – Senator Lenehan
- Paweł Szczesny – Wu Xing
Plenipotent do spraw betatestów: Michał Cegiełka
Poszukiwacze bugów:
- Michał Cichy,
- Jarosław Orzeszek,
- Paweł Ziajka
Implementator: Krzysztof Wojdon
DTP:
- Robert Dąbrowski,
- Agencja Mediowa deSignet – Przemysław Jeż
Asystent DTP: Paula Duliniec
Organizacja produkcji:
- Michał Bakuliński,
- Magdalena Justyna
Marketing:
- Marcin Marzęcki,
- Krzysztof Szulc,
- Mariusz Duda,
- Farida Saffarini,
- Paweł Kozierkiewicz
Linki zewnętrzne
- I.G.I.-2: Covert Strike w polskiej Wikipedii