Tom Clancy’s H.A.W.X. 2: Różnice pomiędzy wersjami
mNie podano opisu zmian |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Tom Clancy’s H.A.W.X. 2''' – zręcznościowa gra akcji stworzona przez Ubisoft Studios. W Polsce wydana przez [[Ubisoft]] 3 września [[2010]] roku na Xboksa 360, 10 września na PlayStation 3 i 12 listopada na komputery osobiste. | {{Gra | ||
|tytuł=Tom Clancy’s H.A.W.X. 2 | |||
|tytuł oryginalny= | |||
|plakat=Tom Clancy’s H.A.W.X. 2.jpg | |||
|gatunek=akcji, zręcznościowa | |||
|producent= Ubisoft Bukareszt | |||
|wydawca= [[Ubisoft]] | |||
|dystrybutor=[[Ubisoft]] | |||
|rok=2010 | |||
|data premiery=3 września [[2010]] | |||
|platformy={{Platforma|PS3}}, {{Platforma|X360}}, {{Platforma|PC}} | |||
}}'''Tom Clancy’s H.A.W.X. 2''' – zręcznościowa gra akcji stworzona przez Ubisoft Studios. W Polsce wydana przez [[Ubisoft]] 3 września [[2010]] roku na Xboksa 360, 10 września na PlayStation 3 i 12 listopada na komputery osobiste. | |||
== Fabuła == | == Fabuła == |
Wersja z 22:52, 25 lut 2020
Tytuł | Tom Clancy’s H.A.W.X. 2 |
---|---|
Gatunek | akcji, zręcznościowa |
Producent | Ubisoft Bukareszt |
Wydawca | Ubisoft |
Dystrybutor | Ubisoft |
Rok produkcji | 2010 |
Premiera dubbingu | 3 września 2010 |
Platformy z dubbingiem | PS3, X360, PC |
Tom Clancy’s H.A.W.X. 2 – zręcznościowa gra akcji stworzona przez Ubisoft Studios. W Polsce wydana przez Ubisoft 3 września 2010 roku na Xboksa 360, 10 września na PlayStation 3 i 12 listopada na komputery osobiste.
Fabuła
Fabuła H.A.W.X. 2 obraca się wokół trzech głowic nuklearnych wykradzionych przez separatystów z arsenału Rosji oraz dokonanego przez nich puczu wiążącego się z przejęciem władzy przez ultranacjonalistów. Wcielamy się kolejno w trzech pilotów reprezentujących różne strony tego konfliktu. Najwięcej czasu spędzamy w skórze Amerykanina pilotując samoloty takie jak A-10, F-15, F-16, F-18 czy niewidocznego dla radarów F-22. Jako Rosjanin zasiadamy w kokpitach Su-27 czy MiG-29, a grając żołnierzem lotnictwa brytyjskiego sterujemy Harrierem i Eurofighterem. W trakcie kampanii mamy od początku dostęp tylko do niektórych samolotów i by mieć możliwość wykorzystania bardziej zaawansowanych maszyn, musimy je sobie kupić za specjalne tokeny, przyznawane za zdobyte w trakcie zabawy punkty doświadczenia.
Źródło: GRY-Online.pl
Wersja polska
Menedżer projektu: Bartosz Lewandowski
Tłumaczenie: ROBOTO TRANSLATION – Piotr Grocholski, Tomasz Piątkowski, Bartosz Lewandowski, Krzysztof Karabin
Nagranie dialogów: START INTERNATIONAL POLSKA
Reżyseria: Maciej Kowalski
Udział wzięli:
- Krzysztof Banaszyk – Crenshaw
- Piotr Bąk
- Izabella Bukowska-Chądzyńska – Walters
- Andrzej Chudy
- Grzegorz Drojewski
- Mikołaj Klimek
- Zbigniew Konopka – Wasilij Morgunow
- Jacek Kopczyński
- Jan Kulczycki – Denisow
- Wojciech Machnicki
- Dariusz Odija – Simms
- Grzegorz Pawlak – Gates
- Miłogost Reczek
- Zbigniew Suszyński
- Paweł Szczesny
- Robert Tondera
- Krzysztof Zakrzewski – Draczew
Realizacja dźwięku: Paweł Tymosiak, Piotr Tymosiak
Kierownictwo produkcji: Elżbieta Araszkiewicz
Testy: Grzegorz Stefański, Michał Zygmuntowicz, Paweł Krawczuk
Linki zewnętrzne
- Tom Clancy’s H.A.W.X. 2 w polskiej Wikipedii