Robin Hood: Legenda Sherwood: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
Utworzył nową stronę „'''Robin Hood: Legenda Sherwood''' (org. ''Robin Hood: The Legend of Sherwood'') - przeznaczona na komputery osobiste strategia czasu rzeczywistego (RTS) stworzona prze...”
 
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
Linia 1: Linia 1:
'''Robin Hood: Legenda Sherwood''' (org. ''Robin Hood: The Legend of Sherwood'') - przeznaczona na komputery osobiste strategia czasu rzeczywistego (RTS) stworzona przez Spellbound Entertainment AG z 2002 roku, w Polsce wydana 12 lutego [[2003]] roku przez [[cdp.pl|CD Projekt]].  
'''Robin Hood: Legenda Sherwood''' (org. ''Robin Hood: The Legend of Sherwood'') przeznaczona na komputery osobiste strategia czasu rzeczywistego (RTS) stworzona przez Spellbound Entertainment AG z 2002 roku, w Polsce wydana 12 lutego [[2003]] roku przez [[cdp.pl|CD Projekt]].  


==Fabuła==
==Fabuła==
Linia 10: Linia 10:
'''Konwerter językowy''': [[Tomasz Potocki]] <br />
'''Konwerter językowy''': [[Tomasz Potocki]] <br />
'''Odgłosy''': [[Start International Polska|START INTERNATIONAL POLSKA]] <br />
'''Odgłosy''': [[Start International Polska|START INTERNATIONAL POLSKA]] <br />
'''Udział wzięli''': <br />
'''Udział wzięli''':
* [[Adam Bauman]] - '''Guille de Longchamps'''
* [[Adam Bauman]] '''Guille de Longchamps'''
* [[Piotr Bąk]] - '''Guy Guisborne'''
* [[Piotr Bąk]] '''Guy Guisborne'''
* [[Jarosław Boberek]] - '''Poborca podatkowy'''
* [[Jarosław Boberek]] '''Poborca podatkowy'''
* [[Izabela Dąbrowska]]
* [[Izabela Dąbrowska]]
* [[Andrzej Gawroński]] -
* [[Andrzej Gawroński]]
**'''Ranulph''',
**'''Ranulph''',
**'''Okradziony starzec'''
**'''Okradziony starzec'''
* [[Cynthia Kaszyńska]]
* [[Cynthia Kaszyńska]]
* [[Zbigniew Konopka]] - '''Will Stuteley'''
* [[Zbigniew Konopka]] '''Will Stuteley'''
* [[Elżbieta Kopocińska-Bednarek|Elżbieta Kopocińska]]
* [[Elżbieta Kopocińska-Bednarek|Elżbieta Kopocińska]]
* [[Ireneusz Kozioł]]
* [[Ireneusz Kozioł]]
* [[Mariusz Leszczyński]] - '''Godwin'''
* [[Mariusz Leszczyński]] '''Godwin'''
* [[Marek Obertyn]] - '''Szeryf Nottingham'''
* [[Marek Obertyn]] '''Szeryf Nottingham'''
* [[Dariusz Odija]] -
* [[Dariusz Odija]]
**'''Mały John''',
**'''Mały John''',
**'''Król Ryszard Lwie Serce'''
**'''Król Ryszard Lwie Serce'''
* [[Marcin Przybylski]] - '''Szkarłatny Will'''
* [[Marcin Przybylski]] '''Szkarłatny Will'''
* [[Paweł Szczesny]] - '''Braciszek Tuck'''
* [[Paweł Szczesny]] '''Braciszek Tuck'''
* [[Jonasz Tołopiło]]
* [[Jonasz Tołopiło]]
* [[Robert Tondera]]
* [[Robert Tondera]]
* [[Janusz Wituch]] -
* [[Janusz Wituch]]
**'''Scath''',
**'''Scath''',
**'''Allan z Doliny'''
**'''Allan z Doliny'''
* [[Janusz Zadura]] - '''Robin Hood'''
* [[Janusz Zadura]] '''Robin Hood'''
'''Marketing''': Grzegorz Miller <br />
'''Marketing''': Grzegorz Miller <br />
'''Plenipotent do spraw betatestów''': Michał Cegiełka <br />
'''Plenipotent do spraw betatestów''': Michał Cegiełka <br />

Wersja z 11:03, 15 sie 2014

Robin Hood: Legenda Sherwood (org. Robin Hood: The Legend of Sherwood) – przeznaczona na komputery osobiste strategia czasu rzeczywistego (RTS) stworzona przez Spellbound Entertainment AG z 2002 roku, w Polsce wydana 12 lutego 2003 roku przez CD Projekt.

Fabuła

Robin Hood to kolejna produkcja zespołu Spellbound, twórców bardzo dobrej gry strategicznej osadzonej w realiach dzikiego zachodu - Desperados: Wanted Dead or Alive. Akcja przenosi graczy do średniowiecznej Anglii, gdzie walczą w imię sprawiedliwości i honoru. Podobnie jak Desperados: Wanted Dead or Alive, Robin Hood to strategia toczona w czasie rzeczywistym, a my wcielamy się oczywiście w postać samego Robin Hood’a. Możemy pokierować drużyną składającą się ze słynnych postaci, m.in. Mały John, Marian, braciszek Tuck i przeciwstawić się takim typkom jak Guy of Gisborne. Do przejścia czeka czterdzieści nie-linearnych misji połączonych zgrabną i (podobnie jak to miało miejsce w Desperados) wciągającą fabułą. Cele misji będą bardzo różne, począwszy od infiltracji, poprzez zadania ratunkowe (wydostanie braciszka Tuck’a z więzienia), a skończywszy na walce strategicznej (zdobycie fortecy) i klasycznych atakach (np. na konwój). Gra posiada dopracowaną grafikę (izometryczny widok akcji, wysoka rozdzielczość), przedstawiającą akcję toczącą się na szczegółowo odtworzonych terenach lasu Sherwood oraz miast Nottingham, York i Leicester. Źródło: [1]

Wersja polska

Pryncypał wdrożeniowy: Paweł Składanowski
Naczelnik roboczy: Paweł Ziajka
Konwerter językowy: Tomasz Potocki
Odgłosy: START INTERNATIONAL POLSKA
Udział wzięli:

Marketing: Grzegorz Miller
Plenipotent do spraw betatestów: Michał Cegiełka
Poszukiwacze zaginionych bugów:

  • Michał Cegiełka,
  • Paweł Ziajka

Implementator: Maciej Marzec
Skrybowie DTP:

  • Robert Dąbrowski,
  • Radosław Osiecki

Nadszyszkownik produkcji: Michał Bakuliński

Linki zewnętrzne