Atomówki: Atak klonów straszliwego Mojo Jojo: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
Marti (dyskusja | edycje)
m poprawki
Marti (dyskusja | edycje)
m poprawa linków
Linia 10: Linia 10:
== Wersja polska ==
== Wersja polska ==
'''Polska wersja językowa''': [[Cdp.pl|CD Projekt]]<br />
'''Polska wersja językowa''': [[Cdp.pl|CD Projekt]]<br />
'''Kierownik działu lokalizacji''': Paweł Składanowski<br />
'''Kierownik działu lokalizacji''': [[Paweł Składanowski]]<br />
'''Kierownictwo projektu''': Paweł Ziajka<br />
'''Kierownictwo projektu''': [[Paweł Ziajka]]<br />
'''Prace programistyczne''': Norbert Siębor<br />
'''Prace programistyczne''': Norbert Siębor<br />
'''Tłumaczenia''': [[Tadeusz Borowiec]]<br />
'''Tłumaczenia''': [[Tadeusz Borowiec]]<br />

Wersja z 14:39, 28 gru 2013

Atomówki: Atak klonów straszliwego Mojo Jojo (org. The Powerpuff Girls Learning Challenge: Mojo Jojo’s Clone Zone, 2003) – edukacyjna gra przygotowana przez firmę Riverdeep z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów dla The Learning Company bazująca na serialu animowanym Atomówki.

Gra w Polsce została wydana 6 maja 2004 roku przez CD Projekt.

Fabuła

Powerpuff Girls Mojo Jojo’s Clone Zone (w Polsce Atomówki: Atak klonów straszliwego Mojo Jojo) to gra edukacyjna zrealizowana przez specjalistów z firmy Riverdeep z myślą o dzieciach w wieku szkolnym (uczniowie szkół podstawowych). Jak wskazuje sam tytuł, bohaterkami są Atomówki, trzy małe dziewczynki o niewyobrażalnej mocy, które stawiają czoła różnym czarnym charakterom – tym zarazem jest to Mojo Jojo. Przy pomocy stworzonej przez siebie armii klonów, próbuje on przejąć władzę w miasteczku Townsville. Atomówki muszą najpierw uporać się klonami zdobywając ich chipy pamięci. Droga do pokonania przeciwników wiedzie przez trzy główne zestawy mini-gier, tj.: Skyscraper Chaser (zestaw gier rozwijających wiedzę z zakresu matematyki), Letterbugs (ćwiczenia z zakresu pisowni wyrazów) oraz Zap the Map (zadania specjalistyczne/kierunkowe). Zdobyte moduły pamięci można następnie wykorzystać w grze polegającej na łamaniu haseł (rozwija zasób słownictwa). Po jej zaliczeniu odkrywamy sekrety Mojo Jojo i doprowadzamy do jego upadku.

Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=3193

Wersja polska

Polska wersja językowa: CD Projekt
Kierownik działu lokalizacji: Paweł Składanowski
Kierownictwo projektu: Paweł Ziajka
Prace programistyczne: Norbert Siębor
Tłumaczenia: Tadeusz Borowiec
Redakcja: Agnieszka Zwolińska
Studio nagraniowe: START INTERNATIONAL POLSKA
Reżyseria: Paweł Araszkiewicz
Głosów użyczyli:

Menedżer ds. betatestów: Michał Cegiełka
Testy: Jarosław Orzeszek
Kierownictwo produkcji: Michał Bakuliński
DTP: Robert Dąbrowski, Jarosław Wasilewski