Atomówki: Atak klonów straszliwego Mojo Jojo: Różnice pomiędzy wersjami
m poprawki |
m poprawa linków |
||
| Linia 10: | Linia 10: | ||
== Wersja polska == | == Wersja polska == | ||
'''Polska wersja językowa''': [[Cdp.pl|CD Projekt]]<br /> | '''Polska wersja językowa''': [[Cdp.pl|CD Projekt]]<br /> | ||
'''Kierownik działu lokalizacji''': Paweł Składanowski<br /> | '''Kierownik działu lokalizacji''': [[Paweł Składanowski]]<br /> | ||
'''Kierownictwo projektu''': Paweł Ziajka<br /> | '''Kierownictwo projektu''': [[Paweł Ziajka]]<br /> | ||
'''Prace programistyczne''': Norbert Siębor<br /> | '''Prace programistyczne''': Norbert Siębor<br /> | ||
'''Tłumaczenia''': [[Tadeusz Borowiec]]<br /> | '''Tłumaczenia''': [[Tadeusz Borowiec]]<br /> | ||
Wersja z 14:39, 28 gru 2013
Atomówki: Atak klonów straszliwego Mojo Jojo (org. The Powerpuff Girls Learning Challenge: Mojo Jojo’s Clone Zone, 2003) – edukacyjna gra przygotowana przez firmę Riverdeep z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów dla The Learning Company bazująca na serialu animowanym Atomówki.
Gra w Polsce została wydana 6 maja 2004 roku przez CD Projekt.
Fabuła
Powerpuff Girls Mojo Jojo’s Clone Zone (w Polsce Atomówki: Atak klonów straszliwego Mojo Jojo) to gra edukacyjna zrealizowana przez specjalistów z firmy Riverdeep z myślą o dzieciach w wieku szkolnym (uczniowie szkół podstawowych). Jak wskazuje sam tytuł, bohaterkami są Atomówki, trzy małe dziewczynki o niewyobrażalnej mocy, które stawiają czoła różnym czarnym charakterom – tym zarazem jest to Mojo Jojo. Przy pomocy stworzonej przez siebie armii klonów, próbuje on przejąć władzę w miasteczku Townsville. Atomówki muszą najpierw uporać się klonami zdobywając ich chipy pamięci. Droga do pokonania przeciwników wiedzie przez trzy główne zestawy mini-gier, tj.: Skyscraper Chaser (zestaw gier rozwijających wiedzę z zakresu matematyki), Letterbugs (ćwiczenia z zakresu pisowni wyrazów) oraz Zap the Map (zadania specjalistyczne/kierunkowe). Zdobyte moduły pamięci można następnie wykorzystać w grze polegającej na łamaniu haseł (rozwija zasób słownictwa). Po jej zaliczeniu odkrywamy sekrety Mojo Jojo i doprowadzamy do jego upadku.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=3193
Wersja polska
Polska wersja językowa: CD Projekt
Kierownik działu lokalizacji: Paweł Składanowski
Kierownictwo projektu: Paweł Ziajka
Prace programistyczne: Norbert Siębor
Tłumaczenia: Tadeusz Borowiec
Redakcja: Agnieszka Zwolińska
Studio nagraniowe: START INTERNATIONAL POLSKA
Reżyseria: Paweł Araszkiewicz
Głosów użyczyli:
- Jacek Czyż – Mojo Jojo
- Beata Jankowska – Bójka
- Edyta Jungowska – Brawurka
- Jacek Kawalec
- Robert Czebotar – Profesor Atomus
- Leopold Matuszczak – Burmistrz
- Paweł Szczesny
- Jolanta Wilk – Bajka
- Janusz Wituch
Menedżer ds. betatestów: Michał Cegiełka
Testy: Jarosław Orzeszek
Kierownictwo produkcji: Michał Bakuliński
DTP: Robert Dąbrowski, Jarosław Wasilewski
