Twierdza: Krzyżowiec II: Różnice pomiędzy wersjami

Z Dubbingpedia
Skocz do:nawigacja, szukaj
Pottero (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
MinisterDubu (dyskusja | edycje)
mNie podano opisu zmian
Linia 16: Linia 16:
* [[Leszek Zduń]] – '''Doradca #1'''
* [[Leszek Zduń]] – '''Doradca #1'''
* [[Stefan Knothe]] – '''Doradca #2'''
* [[Stefan Knothe]] – '''Doradca #2'''
* [[Waldemar Barwiński]]
* [[Jarosław Boberek]]
* [[Paweł Iwanicki]]
* [[Mikołaj Klimek]]
* [[Mikołaj Klimek]]
* [[Paweł Iwanicki]]
* [[Maciej Kowalik]]
* [[Robert Tondera]]
* [[Cezary Kwieciński]]
* [[Cezary Kwieciński]]
* [[Wojciech Paszkowski]]
* [[Miłogost Reczek]]
* [[Miłogost Reczek]]
* [[Paweł Szczesny]]
* [[Jakub Szydłowski]]
* [[Jakub Szydłowski]]
* [[Maciej Kowalik]]
* [[Robert Tondera]]
* [[Waldemar Barwiński]]
* [[Wojciech Paszkowski]]
* [[Paweł Szczesny]]
i inni
i inni


[[Kategoria: Gry komputerowe i wideo]]
[[Kategoria: Gry komputerowe i wideo]]

Wersja z 22:16, 23 lut 2017

Twierdza: Krzyżowiec II (org. Stronghold: Crusader II, 2014) – gra strategiczna z serii Twierdza autorstwa FireFly Studios wydana z dubbingiem na komputery osobiste 23 września 2014 roku przez LEM. Gra doczekała się trzech rozszerzeń fabularnych: Księżniczka i wieprz (premiera 20 marca 2015), Imperator i pustelnik (13 maja 2015) oraz Templariusz i książę (1 lipca 2015).

Opis

Stronghold: Crusader II to strategia czasu rzeczywistego, będąca kontynuacją tytułu z 2002 roku autorstwa brytyjskiego studia FireFly, które zapoczątkowało serię Stronghold (w Polsce znaną jako Twierdza).

W Stronghold: Crusader II po raz kolejny wcielamy się w dowódcę wojsk na Bliskim Wschodzie w epoce krucjat. Stając po stronie zachodniego rycerstwa bądź sił arabskich, zarządzamy zamkami, odpieramy ataki i przeprowadzamy działania wojenne zakrojone na dużą skalę. Podobnie jak w poprzedniej odsłonie serii, musimy opanować wiele elementów zarządzania tytułową twierdzą. Jest to związane, na przykład, z koniecznością wyżywienia ludności i rycerzy, odpowiedniego ich wyposażenia itp.

Tytuł rozbudowuje wiele elementów znanych z pierwszej części. I tak stawiamy czoło inteligentniejszym przeciwnikom, walczymy na nowych mapach, korzystając przy tym z wprowadzonych przez studio FireFly dodatkowych pułapek, jednostek i planów zamków. Te ostatnie zostały wykonane na bardzo dużą skalę, przez co oblężenia nabrały monumentalnych rozmiarów. W części drugiej zadbano o to, by fortyfikacje, w tym mury, wieże, bramy oraz elementy zabudowy twierdzy, stawiano bez jakichkolwiek problemów, wynikających czy to z silnika gry czy topografii terenu.

Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=19392

Wersja polska

Udział wzięli:

i inni