Twierdza: Krzyżowiec II: Różnice pomiędzy wersjami
mNie podano opisu zmian |
mNie podano opisu zmian |
||
Linia 16: | Linia 16: | ||
* [[Leszek Zduń]] – '''Doradca #1''' | * [[Leszek Zduń]] – '''Doradca #1''' | ||
* [[Stefan Knothe]] – '''Doradca #2''' | * [[Stefan Knothe]] – '''Doradca #2''' | ||
* [[Waldemar Barwiński]] | |||
* [[Jarosław Boberek]] | |||
* [[Paweł Iwanicki]] | |||
* [[Mikołaj Klimek]] | * [[Mikołaj Klimek]] | ||
* [[ | * [[Maciej Kowalik]] | ||
* [[Cezary Kwieciński]] | * [[Cezary Kwieciński]] | ||
* [[Wojciech Paszkowski]] | |||
* [[Miłogost Reczek]] | * [[Miłogost Reczek]] | ||
* [[Paweł Szczesny]] | |||
* [[Jakub Szydłowski]] | * [[Jakub Szydłowski]] | ||
* [[ | * [[Robert Tondera]] | ||
i inni | i inni | ||
[[Kategoria: Gry komputerowe i wideo]] | [[Kategoria: Gry komputerowe i wideo]] |
Wersja z 22:16, 23 lut 2017
Twierdza: Krzyżowiec II (org. Stronghold: Crusader II, 2014) – gra strategiczna z serii Twierdza autorstwa FireFly Studios wydana z dubbingiem na komputery osobiste 23 września 2014 roku przez LEM. Gra doczekała się trzech rozszerzeń fabularnych: Księżniczka i wieprz (premiera 20 marca 2015), Imperator i pustelnik (13 maja 2015) oraz Templariusz i książę (1 lipca 2015).
Opis
Stronghold: Crusader II to strategia czasu rzeczywistego, będąca kontynuacją tytułu z 2002 roku autorstwa brytyjskiego studia FireFly, które zapoczątkowało serię Stronghold (w Polsce znaną jako Twierdza).
W Stronghold: Crusader II po raz kolejny wcielamy się w dowódcę wojsk na Bliskim Wschodzie w epoce krucjat. Stając po stronie zachodniego rycerstwa bądź sił arabskich, zarządzamy zamkami, odpieramy ataki i przeprowadzamy działania wojenne zakrojone na dużą skalę. Podobnie jak w poprzedniej odsłonie serii, musimy opanować wiele elementów zarządzania tytułową twierdzą. Jest to związane, na przykład, z koniecznością wyżywienia ludności i rycerzy, odpowiedniego ich wyposażenia itp.
Tytuł rozbudowuje wiele elementów znanych z pierwszej części. I tak stawiamy czoło inteligentniejszym przeciwnikom, walczymy na nowych mapach, korzystając przy tym z wprowadzonych przez studio FireFly dodatkowych pułapek, jednostek i planów zamków. Te ostatnie zostały wykonane na bardzo dużą skalę, przez co oblężenia nabrały monumentalnych rozmiarów. W części drugiej zadbano o to, by fortyfikacje, w tym mury, wieże, bramy oraz elementy zabudowy twierdzy, stawiano bez jakichkolwiek problemów, wynikających czy to z silnika gry czy topografii terenu.
Opis pochodzi ze strony http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=19392
Wersja polska
Udział wzięli:
- Julia Kołakowska-Bytner – Narrator
- Leszek Zduń – Doradca #1
- Stefan Knothe – Doradca #2
- Waldemar Barwiński
- Jarosław Boberek
- Paweł Iwanicki
- Mikołaj Klimek
- Maciej Kowalik
- Cezary Kwieciński
- Wojciech Paszkowski
- Miłogost Reczek
- Paweł Szczesny
- Jakub Szydłowski
- Robert Tondera
i inni